aahw wat is dit fijn zeg!! - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Josta Grinwis - WaarBenJij.nu aahw wat is dit fijn zeg!! - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Josta Grinwis - WaarBenJij.nu

aahw wat is dit fijn zeg!!

Door: josta

Blijf op de hoogte en volg Josta

23 Oktober 2012 | Indonesië, Lombok

Gisteravond hier met werknemers gezellig buiten film gekeken en thee gedronken. Dit was zo fijn en gezellig, 2 stappen verder en ik kon slapen. Dus dit is de eerste nacht dat ik me helemaal niet alleen voelde. ahw en wat heb ik heerlijk geslapen, en ik merkte ook dat iedere spier in mijn lijf ontspannen was.... een goede sfeer hier dus.
Net mijn planning rond gemaakt met Den, alleen reizen is erg duur, daar ben ik wel achter. Ik zit iedere dag over mn budget heen, en dan doe ik noggeneens iets bijzonders. Ik heb besloten om me daar niet druk over te maken en te genieten. Ik heb nu ook wat concrete stappen gemaakt voor de komende week, want 1 maand indonesie is toch kort dus ik moet nu wel een beetje gaan haasten.
De planning is :
Morgen 24-10 vertrek ik om 08.00 in de ochtend naar de Gili island, hier is ergens voor 2010 de nederlandse versie van expeditie robinson opgenomen vertelde ze me. Daar slaap ik 1 nachtje en dan met de boot terug naar het grote island van lombok.
Donderdag stap ik op een andere boot en daar ga ik 4 dagen mee varen, langs alle kleine eilanden en ook komodo eiland. De boot stopt in flores, waar ik 1 nacht verblijf en dan de volgende dag de bus neem naar Bali een lange reis waarschijnlijk. Maar dan weer met mooie ervaringen .

Den is om 12.00 uur klaar met werken en dan gaan we met de scooter langs alle leuke plekken hier. Hij wilde geen geld, maar ik zal hem wel mee uit eten nemen. Kan hij me hier het traditionele eten uitleggen.
Het is grappig dat ik dacht dat ik met veel andere backpackers zou reizen, maar tot nu toe alleen maar met lokale mensen op stap geweest ben :)


  • 23 Oktober 2012 - 10:08

    Joanne:

    Je hebt nog veel om te doen de komende weken/maand.
    Geniet ervan, voor je het weet is het voorbij.
    Xxx

  • 23 Oktober 2012 - 12:08

    Oma Ans:

    Hallo lief
    Wat snel weer nieuw bericht, heerlijk.
    Je hebt aankomende week erg druk maar geniet er maar van.
    En geluk dat je een vriendelijke local gevonden hebt anders had je de aankomende dagen niet zoveel gezien.
    Ik hoor wel weer hoe het verder gegaan is, heb plezier.
    Een dikke kus van mij, liefs oma

  • 23 Oktober 2012 - 16:08

    Nathalie:

    Josta!! Nu al mooie verhalen! ik kan niet wachten tot de volgende..
    Ik wens je heel veel plezier en geluk!
    Je hebt nu al zoveel mensen ontmoet en je gaat er nog veeeeel meer ontmoeten..
    ik ben trots op je xxx

  • 23 Oktober 2012 - 21:54

    Roxanne:

    Wat een mooie verhalen al :) geniet er van! Xxx roxanne

  • 23 Oktober 2012 - 22:47

    Angela:

    Grappig daar is daniella dit jaar ook allemaal geweest en ze was er ook zo enthousiast over!

    geniet van het natuurschoon!
    Angela

  • 25 Oktober 2012 - 23:10

    Marcel:

    hoi hoi wat een mooie verhalen allemaal. merk aan je dat het soms moeilijk is maar weet dat je een klein doorzettertje bent dus. ik hoop in de toekomst nog mooie verhalen te mogen lezen van je.
    ik hoop dat het mooi is daar en dat je wel eens een fototje hier neer zet hoe mooi de omgeving is.
    nou sterkte en we horen je wel weer en vooral GENIETEN daar doe je het ook voor he. Marcel

  • 26 Oktober 2012 - 01:00

    Patrick:

    Olaa dotje.

    Ontzetten tof om te horen dat de lokal"s die je ontmoet hebt zulke lieve mensen zijn!
    En dat ze je ook graag overal mee helpen..
    Ikdenk dat dit wel de manier is om de mooiste plekjes te ontdekken :)
    Je planning voor de komende dagen klinkt ook weer Geweldig!!
    Ben wederom weer erg benieuwd naar je foto"s en verhalen :)
    En over geld moet je je zeker niet druk maken!
    Gewoon lekker genieten daar.. :D


    Hele fijne dagen weer, en onwijs veel plezier op je boot trip :)



    Dikke kuSs Pat



  • 09 November 2012 - 22:23

    Daph:

    Heerlijk met de lokale mensen op stap! Die kunnen je verhalen vertellen! Ben benieuwd naar je verhalen over de boot! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josta

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 49424

Voorgaande reizen:

14 Januari 2008 - 28 Juni 2008

.

19 Oktober 2012 - 30 November -0001

Zwerven over de wereld

Landen bezocht: