dankjee - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josta Grinwis - WaarBenJij.nu dankjee - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josta Grinwis - WaarBenJij.nu

dankjee

Door: Josta

Blijf op de hoogte en volg Josta

26 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

bedankt voor alle leuke en lieve berichtjes, vind het fijn om te lezen als ik eventjes op internet kan.

Nu lekker weekend, en dat is heerlijk hier. Zwemmen, zonnen , kinderen spelen. En maandag beginnen weer een nieuwe week, ben benieuwd hoe het deze week gaat verlopen.

  • 26 Januari 2008 - 18:39

    Mama:

    nee hoor ben helemaal niet jalours ;),nu ik die foto's zie van jullie aan het zwembad,tsjonge,dat ziet er lekker uit,terwijl hier de houtkachel brand en het stormt.

    xxjes mama

  • 26 Januari 2008 - 18:55

    Mama:

    nee hoor ben helemaal niet jalours ;),nu ik die foto's zie van jullie aan het zwembad,tsjonge,dat ziet er lekker uit,terwijl hier de houtkachel brand en het stormt.

    xxjes mama

  • 27 Januari 2008 - 08:56

    Oma:

    ik ben wel een tikje jalours (goede jalouzie), na alles wat ik op de foto's zie wat heerlijk dat je nu een vrij week-end hebt en lekker kan luieren en zwemmen, bedankt weer voor al de leuke foto's.
    Het is vandaag ook weer grauw en veel wind, vermaak je, liefs oma xxx

  • 27 Januari 2008 - 10:52

    Tante Coby:

    Hoi lieve Jos, wat een slecht leven heb je daar:-), ik krijg gelijk zin in vakantie, maar dan moet ik nog een poosje wachten:-(. Leuk om dis site van jou te lezen, ik heb Oma Grinwis al uitgenodigd eens te komen kijken en dan ook een berichtje te sturen naar jou. Dat leek haar wel wat, dus wie weet komt er nog een chat-oma bij. Groetjes en dikke kus van mij.

  • 27 Januari 2008 - 15:41

    Oma:

    Hallo lieve Josje,
    Heb je een beetje een dipje, komt in de beste families voor, maar van jou begrijpt oma het echt wel.
    Je zult even nodig hebben om aan het tempo van leven en werken van Afrika te wennen.
    Maar Patrick heeft net nog met je gechat, mama doet het ook veel, ik stuur elke dag wel een klein berichtje (misschien wel 2) naar je toe.
    Bedankt voor je mailtje, speciaal voor mij, echt leuk van je.
    De bomen blijven echt staan, maar de ZON komt er voor jou, speciaal van mij, echt door.
    Een gezellige dag verder, de meiden de groetn van oma, kusjes.

  • 27 Januari 2008 - 21:54

    Patrick:

    Heej lieve schat van me! dipjes?, daar zijn wij voor om je eruit te trekken:) doe er dan ook alles aan om dat iedere keer voor elkaar te krijgen! Net zo als jou dat ook zo goed bij mij lukt. -x- Heb al uren naar je mooie fotoos zitten kijken, prachtig!! Ken niet w8en je in je armen te vliegen lieverd,-x-
    Geniet weer van deze nieuwe week, al is het moeilijk je aan het Ghanese tempo aan te passen:P

    Het gaat helemaal goedkomen!

    -Hou Van je-
    XxXxX

    Patrick

  • 29 Januari 2008 - 10:48

    Tante Coby:

    Hoi Josje, weer even een klein kattebelletje voor jou. Wat lees ik nu over dipjes (hoort toch bij chips:-0)), dus kop op joh, als je straks wat meer ingeburgerd bent, dan gaat het wat leuker worden. Dat mijn familie nog moet inburgeren, het is toch wat. Meidje, geniet van alle dagen daar en zeker van het mooie weer, dan heb je voor later veel te vertellen. Niet iedereen heeft zo'n leuke stageplek (beter dan worst verkopen bij de Hema, toch). Dikke kus van je tante. Doeg lief.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

.

.

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2008

wennen aan de nederlandse cultuur

30 Mei 2008

laatste week.....

23 Mei 2008

weer beter...

14 Mei 2008

2e vakantie week

03 Mei 2008

vakantie
Josta

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 49421

Voorgaande reizen:

14 Januari 2008 - 28 Juni 2008

.

19 Oktober 2012 - 30 November -0001

Zwerven over de wereld

Landen bezocht: