Maandag 28-01-08 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josta Grinwis - WaarBenJij.nu Maandag 28-01-08 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josta Grinwis - WaarBenJij.nu

Maandag 28-01-08

Door: Josta

Blijf op de hoogte en volg Josta

29 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

Maandag 28-01-08
We beginnen nu aan de 3e week, het lijkt wel of we al maanden van huis zijn. Vandaag weer naar het eiland geweest, bevolking zou het eiland op maandag en donderdag schoon maken, maar we zagen niemand. We zijn op het schooltje gaan vragen wanneer & hoe laat de mensen precies beginnen. Volgens de leraren waren ze alweer begonnen, maar eer dat wij terug waren was niemand te zien, waren zeker de kabouters? We gingen opnieuw vragen aan mensen die wij tegen kwamen wanneer het eiland word opgeruimd. Ze verstonden niet niet al te best engels en begrepen er niks van. Na veel gebaren kwam er iemand die beter engels verstond, en vertelde ons dat er geen planning was gemaakt. Nou ok, donderdag gaan we dus opnieuw naar het eiland met Isaac en zullen we een planning maken met de bewoners.

De andere studenten gingen weer naar Accra, om een voetbalwedstrijd bij te wonen. En moesten dus ook weer vroeg weg van het eiland. Ik bleef samen met kirsten achter en zijn maar naar Dreamland gegaan, en hebben daar heerlijk gegeten, ook hebben we daar van een afstand de voetbalwedstrijd g ekeken. EN GhAna wins!!!! Wat een feest!

• 29 Januari 2008 - 17:17

Mama:

Hey Jos

zo voelt het voor mij nog niet hoor dat je al maanden weg ben,maar fijn dat je je weer beter voelt.en leuk dat je voor ons op jacht bent naar een leuke verblijfplaats in het mooie en warme ghana,heerlijk,het is hier weer grauw,ennn we krijgen weer regen.
    maak maar een goede planning zodat je op het eiland weer aan de slag kunt,lukt jullie vast

xxjes mama

• 29 Januari 2008 - 18:25

Oma:

Hoi Josta, wat een leuke foto's weer en lekker net met mam gebeld en gechat, wat een uitvinding is dat toch.
    Je bent al naar het hotel van mam wezen kijken, lachen joh,veel leuker dan een chique hotel in zo'n land.
    Ik ga morgen een daagje weg met diner erbij, ik stuur dan een mail, ook wel eens leuk.
    Fijne dag verder, liefs oma en kusjes.

• 29 Januari 2008 - 21:11

Sophie:

wat zie ik nou een baby :D wat schattig, dragen ze die allemaal daar op de rug ?
    ja de derde week alweer, ik snap best dat je het gevoel heb dat je er al maanden zit !!! op de foto's te zien maak je een leuke tijd mee :) gelukkig maar :D

nou meid veel plezier nog

kus sophie

• 30 Januari 2008 - 11:12

Tante Coby:

Hoi Josje, leuke foto's weer van jullie daar in Ghana. Leuk toch, om een planning te maken voor mensen, die dat niet echt gewend zijn :-) maar misschien krijg je dat best wel voor elkaar. Opruimen en schoonmaken is voor de meeste mensen niet echt een hobby, dus neem het ze maar eens kwalijk, met dat warme weer. Ik zit hier nu met een verkouden hoofd achter de comp, ik denk dat ik een griepje te pakken heb, nou ja, gaat wel weer over voor ik een jongetje word,:-) toch? Groetjes en een dikke kus van Tante Coby.

• 30 Januari 2008 - 16:44

Tantie Ien:

Hoi Josta,

Fijn dat je het zo naar je zin hebt, als je het gevoel hebt dat er er al maanden bent, gaat het goed.
    Wij gaan morgen naar Duitsland, het is daar koud net als hier, maar we gaan lekker uit eten en niks doen en met onze vrienden daar babbelen.
    Je hoort dus even niks van me tot volgende week woensdag.

Liefs,
    Tantie Ien

• 30 Januari 2008 - 21:42

Papajosta:

Hi Meidje

nou de reis is geboekt hoor, 25 april komen we naar je toe gevlogen.
    ma, ik en, . . . . een heel gevolg, je zal het wel zien.
    lijkt nog zo ver weg, maar voor je het weet staan we voor je neus.
    hou je haaks.
    hou van je
    hou doe

xPax

• 31 Januari 2008 - 23:04

-Patrick-:

HeeHee Schoonheid.

Was blij te horen gisteren,dat er eindelijk een planning was gemaakt voor het eiland, want dag voor dag zo goed als voor nix komen word je ook niet vrolijk van he liefke!
    Gisteren de reis geboekt met je paps en mams, :) En ja hoor het staat vast!
    De 25e zit patrick voor het eerst in het vliegtuig, opweg naar mijn Ghanagangertje

Geniet van je weekend lieverd!

H o u V a n J o u

PaTrIcK

• 01 Februari 2008 - 12:06

Stéphanie:

hey josta
    alles goed daar. We missen je wel in de klas hoor!!
    Geniet je ook een beetje voor mij daarow!
    nou nog heel veel plezier daar en tot over een paar maanden dan maar weer.

groetjes stephanie

• 01 Februari 2008 - 12:53

Oma Grinwis:

alle fotos gezien leuk! kaart ontvangen oma blij!hou je taai hartelijke groeten

• 01 Februari 2008 - 13:11

Mama Emmy:

Hoi Josta

Ook wij lezen jouw site en jullie belevenissen samen. De beide moeders hebben al gezellig samen gepraat aan de telefoon. We kijken er naar uit om jullie te komen bezoeken.

Groetjes mama Emmy