:) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josta Grinwis - WaarBenJij.nu :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josta Grinwis - WaarBenJij.nu

Door: Josta

Blijf op de hoogte en volg Josta

02 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Dinsdag 29-01-08
Vandaag naar de speelzaal, heel veel kinderen waren te ziek om te spelen, echt heel treurig gezicht. We hadden dus maar wat kleurplaten meegenomen naar de ziekenzaal. Maar uitendelijk waren de ouders aan het kleuren en de kinderen aan het slapen. Wel een leuk gezicht maar totaal niet de bedoeling. Ik ben de kast maar helemaal op gaan ruimen, en dat was wel nodig want kwam een restant van een dode muis tegen. Heel vies, maar niet zo vies als een levende muis die over je schouder springt, maarja hij had het er wel beter vanaf gebracht dan die andere muis. Morgen weer naar de speelzaal , hoop dat wij iets meer kunnen betekenen voor de kinderen. En hoop dat we donderdag eindelijk eens een goede start kunnen maken.

Donderdag 31-01-08
Isaac is vandaag mee geweest naar het eiland, zodat het allemaal net iets duidelijker zou worden voor ons. Het is nu duidelijk geworden wat mij moeten doen. En kunnen dus gaan beginnen. Uiteindelijk, want het is ons wel duidelijk dat al het initiatief van ons uit moet komen. We gaan maandag beginnen met reorganiseren van de spullen die ze vanuit Nederland hebben gehad, dan moet er een planning gemaakt worden om de leraren om te laten gaan met de spullen. Want zij snappen er niks van. Dus toch genoeg te doen , gelukkig!!

Zaterdagnacht gaan we van 00.00-.05.00 op zoek naar schildpadden, die hier aan land de eieren komen leggen. Zondag gaan we naar een struisvogel farm:). Dus ben benieuwd.

• 02 Februari 2008 - 17:27

Mama:

hey lieverd

actie dus :)
    fijn om te horen dat je het goed naar je zin hebt,en we kijken er naar uit om straks door jullie rondgeleid te worden.
    voorzichtig met de schildpadden dat je ze niet verjaagt,jee wat maak je toch een leuke dingen mee.

alle meiden de groeten

xxjes mama

• 03 Februari 2008 - 08:49

Oma:

Hoi lief,
    Fijn dat er eindelijk duidelijkheid komt wat jullie moeten doen.
    Vannacht naar de schildpadden wezen kijken, dat zal mooi geweest zijn, ik heb het een keer op de TV gezien met die logge lichamen die zich het strand ophijsen.
    Ze doen het geloof ik, met een zekere maanstand.
    Vandaag dus naar die engerds, ik ben niet zo'n struisvogel liefhebber, maar het zal wel leuk zijn.
    Weer bij met de foto's, heb ze vanmorgen gezien.
    Fijne tijd verder, liefs oma en geniet, allemaal de groeten en jij kusjes.

• 03 Februari 2008 - 11:11

Tante Coby:

Hoi lief, je maakt wel leuke dingen mee, zoals kijken naar de schildpadden. Ik heb eens gezien, dat het uitkomen van de eieren en de massale trek van die kleintjes de zee weer in, ook heel mooi is om mee te maken. Misschien komt dat ook nog wel in de periode dat je daar bent. En struisvogels, nou ja, kijk maar uit, want ze kunnen bijten en natuurlijk ook met hun poten behoorlijk hard trappen. Ik wens je een fijn weekend met al die leuke uitjes en op je werkdagen ook wat werk :-) Dikke kus van mij. Doeiiiii lief

• 04 Februari 2008 - 20:48

Olga En Ron:

Hoi Josta, vanavond deze site van je moeder op gekregen. Gaaf om te zien wat jij aan de andere kant van de wereld op poten probeert te zetten. Geniet van alles wat je te zien kan krijgen in je vrije tijd, maar ook van de contacten met de mensen daar. Heb je nog schildpadden gezien?
    Groetjes en we zullen nog veel op je site kijken. Olga en Ron Willmes uit Zwijndrecht. (Die mensen waar Zazou woont)

• 06 Februari 2008 - 09:22

Oma:

Hoi lief meidje
    wat jammer dat jullie na het vermoeiende eind lopen alleen maar 2 lege eieren van de schildpadden vonden.
    De honden hadden een heerlijke maaltijd, de natuur is erg hard, hoewel ik het heel erg vind.
    Hier gaat alles zijn gangetje, maar a.u.b. Josta stuur eens wat zon op, het is en blijft pee weer.
    We moeten het er mee doen, maar jij veel plezier en werk ze, liefs oma, xxx

• 06 Februari 2008 - 14:20

Suzanne:

Hey Josta,

Echt leuk om je verhalen te lezen. Ik herken erg veel terug. Goed om te horen dat je het naar je zin hebt daar en dat jullie de uitdagingen zien en aanpakken. Geniet van je tijd daar, want het is voorbij voor je het weet. Vergeet ook niet wat leuke uitstapjes te plannen. Het is een onwijs mooi land en er is veel te zien en te doen.

groetjes!